2016. október 9., vasárnap

Ha a vers elmarad

Ha szűnik a kínzó gyötrelem,
verset sem kell írni már nekem.
Ha csökken bennem a fájdalom,
nem is szól hangosan már dalom,
és ha a vers végül elmarad,
tudom hogy, akkor leszek szabad:
ha egy nap majd vers nélkül talál,
tudom, eljön értem a halál.

Ha szűnik a kínzó gyötrelem,
ha csökken bennem a fájdalom,
verset sem kell írni már nekem,
nem is szól hangosan már dalom.
És ha a vers végül elmarad,
ha egy nap majd vers nélkül talál,
tudom hogy, akkor leszek szabad:
tudom, eljön értem a halál.

Ha szűnik a kínzó gyötrelem,
nem is szól hangosan már dalom.
Ha csökken bennem a fájdalom,
verset sem kell írni már nekem,
És ha a vers végül elmarad,
ha egy nap majd vers nélkül talál,
tudom, eljön értem a halál.
Tudom hogy, akkor leszek szabad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.