2017. január 6., péntek

A körletben

(három fiatal férfihangra: A, B és C-re)

A., Hé, doki! Mikor lesz ma levél?
B., Azt gondoltam, ennyi bele fér
C., A toronyban történt az eset
B., egész éjjel semmit nem esett
A., Várom a kislánytól, már nagyon
B., Azt gondoltam: ezt ki nem hagyom.
C., szájba vette, eltökélt lehetett.
A., végre azt a válaszlevelet.
C., A bakancsot levette hozzá
A, Öt után, a naposok hozzák.
B, Beültünk egy presszóba vele
C, a nagy lábujját nyomta bele.
A, És te mikor készülsz már haza?
B, Nem voltam görcsös, sem túl laza.
A, A jövő héten névnapja van
C, Ettől aztán eldobom agyam.
B, Kidobbantok majd holnapután
C, Fenét! Én nem halok meg bután!
     Csak ennyi? Durranás és helló…
A., Na, szevasztok, vár már a meló.
B, Persze, megint leittam magam.
C, Mit mondjak? Tudtuk, hogy oda van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés jóváhagyás után kerül megjelenítésre.